Дървен материал от www.emsien3.com

The best bookmaker bet365

The best bookmaker bet365

Menu
RSS

Како да го забрзате метаболизмот? !

Метаболичка стапка зависи од многу фактори: полот, возраста, гените, растот, градбата на телото, како и емоционалната состојба на човекот и хармоналната рамнотежа. Се разбира повеќето од овие параметри неможеме да ги промениме. Но не треба да очајуваме – нешто може да превземеме...

 Многумина веќе знаат што намален метаболизам. Намаленито метаболизам доведува до појава на телесните масти, губење на физичка сила, и намален имунитет. Често предизвикува апатија и депресија.

Што  е потребно да се забрза метаболизмот:

Физичка активност
Да се обнови мускулното твико и да се забрза метаболизмот помага редовна физичка активност. Процесот на горење на мастите продолжува уште цел саат по вежбањето. За трошење на калориите ќе ви помогде било кое движење, на пример  пешачење, возење велосипед, чистење на станот, шопинг, качување по скали.

Кон крајот на денот, темпото на животот се намалува. Затоа ако вежбате во вечерните часови, забрзување на метаболизмот ќе трае неколку часа, па дури и додека спиете масти ќе продолжат да се топат.

Зголемување на мускулна маса
Мускулните клетки користат повеќе калории отколку масните наслаги. 500 g на мускулното ткиво троши 35-45 калории на ден, и 500 грама масти - само околу два. Затоа, колку повеќе мускули толку повеќе калории трошиме со секоја минута, без разлика што правиме, дали пешачиме или гледаме телевизија.

Сон
Добар сон придонесува за развој на хормонот за раст во телото, кој за возврат го забрзува метаболизмот, а како резултат на тоа, согорува калории и доведува до губење на тежината. Длабок сон првенствено помага за обновување на мозочните клетки, а тоа соодветно води кон забрзување на метаболизмот.

Вода
Еден од најважните учесници во процесот на метаболизмот во човечкото тело е вода. Таа го потиснува апетитот. Водата - на основа на метаболизмот. За да се забрза метаболизмот се препорачува да се пие околу два литри вода дневно. Ако не се употребуваат доволно количини на вода, тоа може да доведе до намалување на метаболизмот -  бидејќи главната цел на црниот дроб во овој случај ќе биде снабдување течност во телото, а не согорување мастите. 

                                                  

Сонце
Зраци на сонцето ја зголемува активноста на човекот, го забрзува метаболизмот. Тие имаат позитивно влијание врз севкупната состојба, го стабилизира и го зајакнува одбранбениот систем на телото. Затоа,не седете дома кога надвор има сонце.

Свеж воздух
Кислород го стимулира метаболиџмот и ги гори маснотиите.

Активен секс
Исто така го забрзува метаболизмот. Оргазам - има физиолошкото значење, крвта брзо апсорбира кислород, ја подобрува исхраната на ткивата и го зголемува метаболизмот.

Избегнувајте стрес
Стрес негативно влијае на метаболизмот. Тој ги ослободува масните киселини, кои дистрибуира преку крвотокот и се таложат (претвараат во масти).

Топло - ладен туш
Да го забрзате метаболизмот и да го одржувате телото еластично се препорачува топло – ладен туш. Тиширањето секогаш треба да го завршувате со ладна вода.

                                                  

 Витамини
Б6 и други витамини навистина го забрзуваат метаболизмот.

Хром
Го забрзува метаболизмот, ги преработува мастите и јаглехидратите, го регулира протокот на шеќер во крвта.

Јод
Јод придонесува за активирање на тироидната жлезда, што, соодветно, го забрзува метаболизмот. Голема количина на јод се наоѓа во алгите. Исто така, ако изџвакате и голтнете  6 семиња од јаболко, ќе добиете дневна доза на јод.

Лимон
Лимонот помага да го обнови метаболизмот и го подобрува имунолошкиот систем.  Пијте обична вода со лимон – тоа ќе го зголеми метаболизмот и ќе овозможи горење на мастите.

Смејте се
Како резултат на интензивна смеа за 20% се зголемува метаболизмот.

 

Активните луѓе неможат да седат на едно место. Познат фактот дека тие обично се слаби и трошат околу 350 калории во ден повеќе од мирните луѓе, а тоа е 5 кг масти годишно.

 

ЛИА М.

Share

Соработници и партнери